Результативність освітньої роботи
Якість освітніх послуг у ЗДО – це відповідність досягнень здобувачів освіти державним вимогам до рівня освіченості, розвиненості та вихованості дитини 6 (7) років, сумарного кінцевого показника набутих дитиною компетенцій перед її вступом до школи, сформованість певного виду компетенцій змісту освітніх ліній, визначених інваріантною складовою Базового компонента дошкільної освіти, ефективність реалізації варіативної складової змісту дошкільної освіти відповідно до індивідуальних інтересів і потреб дітей, запитів і побажань батьків, наявних умов розвитку дошкільників.
Чи готові вихованці закладу дошкільної освіти № 36 до навчання у школі, чи малята інших вікових груп володіють елементарними знаннями, уміннями, навичками ? Двічі на рік виявляємо це за допомогою моніторингу рівня сформованості компетентностей дітей з основних освітніх ліній за програмою «Українське дошкілля», аналізу відвіданих щоденних та підсумкових занять, шляхом психодіагностики вихованців 6(7)річного віку. Педагоги оцінюють результати роботи, обговорюють труднощі, окреслюють плани на майбутній навчальний рік. А малята просто цікаво проживають у садочку черговий день, коли вони вирішують квести, допомагають улюбленим героям, відправляються у незвичайні подорожі.