Результативність освітньої роботи

    Якість освітніх послуг у  ЗДО – це відповідність досягнень здобувачів освіти державним вимогам до рівня освіченості, розвиненості та вихованості дитини 6 (7) років, сумарного кінцевого показника набутих дитиною компетенцій перед її вступом до школи, сформованість певного виду компетенцій змісту освітніх ліній, визначених інваріантною складовою Базового компонента дошкільної освіти, ефективність реалізації варіативної складової змісту дошкільної освіти відповідно до індивідуальних інтересів і потреб дітей, запитів і побажань батьків, наявних умов розвитку дошкільників.
   Чи готові  вихованці закладу дошкільної освіти № 36 до навчання у школі, чи  малята інших вікових груп володіють елементарними знаннями, уміннями, навичками ? Двічі на рік виявляємо  це за допомогою моніторингу  рівня сформованості компетентностей дітей з основних освітніх ліній  за програмою «Українське дошкілля», аналізу відвіданих щоденних та підсумкових занять, шляхом психодіагностики вихованців 6(7)річного віку.                                     Педагоги оцінюють результати роботи, обговорюють труднощі,  окреслюють плани на майбутній навчальний рік.        А малята просто цікаво проживають у садочку черговий день, коли вони вирішують квести, допомагають улюбленим героям, відправляються у  незвичайні подорожі.

IMG_20210513_093846 IMG_20210513_095820 IMG_20210513_103115IMG_20210519_094610 IMG_20210520_100551 IMG_20210521_101348 IMG_20210521_102846 IMG_20210521_110953 IMG_20210520_100110 IMG_20210520_101336

IMG_20210518_102230 (1) IMG_20210519_102502 (1)

                                                                                                                                      

Покищо нема коментарів.

Залишити відповідь

Скинути всі поля