Як виховати дбайливе ставлення до природи?
Це та інші дотичні питання обговорювалися 29 березня на педагогічній раді на тему: “Формування екологічно доцільної поведінки дитини – вимога часу”. Як допомогти навчитися маленькому досліднику орієнтуватися в різномаїтті природного середовища, викликати інтерес до нього, бачити прекрасне, виховати почуття любові до всього живого – розв′язання цих завдань педагогами, батьками повинно сприяти формуванню основ екологічної культури дитини- дошкільника, згодом громадянина України. Як це виходить у наших педагогів попередньо вивчала створена комісія в межах тематичної перевірки відповідно до річного плану. Ділимося враженнями,як наші вихованці:
- озхнайомлюються з об′єктами живої й неживої природи з порами року, їх характерними ознаками
- вирощуємо, досліджуємо, спостерігаємо
- створюємо екологічні пам′ятки
- вчимося сортувати сміття
- дбаємо про птахів та лісових мешканців (заняття “Гостинці для лісових мешканців “)
- уявляємо себе пташенятами, зайченятами, квіточками, бджілками…
Сподіваємося, що наші вихованці будуть рости в гармонії з природним довкіллям та збережуть його для майбутніх поколінь.