Творчі надбання педагогів
Педагогічні та методичні напрацювання педагогів ЗДО № 36
Стан Віра Василівна:
«Гармонійний розвиток особистості дошкільника через природу», «Формування дитячої креативності як базової якості особистості дошікльника».
Мошкола Ганна Федорівна:
«Організація розвивального простору у закладі дошкільної освіти через концептуальні засади школи М.Монтессорі».
Кацала Катерина Михайлівна:
«Формування логіко-математичної компетенції в дошкільному віці через використання інноваційних технологій».
Малиновська Алла Михайлівна: «Формування світоглядної позиції дитини-дошкільника засобами казкотерапії»,
Парлаг Юлія Євгенівна:
«Розвиток пізнавальної активності дошкільників через цікаву математику»,
«Використання нетрадиційних технік на заняттях із зображувальної діяльності з дітьми дошкільного віку»,
«Діяльнісний підхід до формування екологічно доцільної поведінки дитини».
Інноваційні технології, які використовують педагоги в освтньому процесі:
Використання паличок Кюїзенера та блоків Дьєнєша технології І.Стеценко «Логіки світу» у формуванні логіко-математичної компетенції дитини дошкільника (Кацала К.М., Когутка І.І.,Чаюк Н.В.,)
Нетрадиційні техніки зображувальної діальності. (Парлаг Ю.Є., Пецка А.Я., Готра А.Ю, Дискант А.Л., )
Концептуальні засади М.Монтессорі в організації розвивального середовища ЗДО.
(Мошкола Г.Ф.)
Формування життєвих компетенцій дітей через використання LEGO-технологій . (Шевчук В.В., Малиновська А.М., Пецка А.Я.)
Казкотерапія у формуванні світоглядної позиції дитини дошкільного віку (Малиновська А.М.,)
Використання казок В.Сухомлинського у становленні особистості дитини дошкільника (Буря Н.І, Когутка І.І.)
Використання піско-, арттереапії під в освітньо-виховній діяльності ЗДО .
(Ігнат Т.Ю., Малиновська А.М., Пецка А.Я., Парлаг Ю.Є., Кардаш Г.О., Логин Г.М.)
Використання мнемотехніки у освітньому процесі (Кардаш Г.О., Шете К.Ю)
Використання методу Г. Альтшулера (ТРВЗ) у вихованні дітей дошкільного віку (Готра А.Ю., Ігнат Т.Ю., Пецка А.Я.)
Методика З. Кодаї у формуванні художньо-естетичного розвитку дитини дошкільника (Каменщикова Г.В., Радєва М.Р.)