Моніторинг освітньої діяльності
Традиційно, завершення навчального року в закладі освіти – напружений час для педагогів. Це час моніторингу динаміки особистісних досягнень вихованців, час аналізу власної діяльності, час планування наступного етапу освітньої роботи кожної вікової групи та закладу дошкільної освіти загалом.
Планово, впродовж травня пройшли підсумкові заняття у молодших, середніх та старших групах ЗДО № 36 . Для вихованців такий вид організованої освітньої діяльності – справжня пригода. “В гості до морських мешканців”, ” Леді Баг та її друзі комашки”, “Малята допомагають лісовим мешканцям”, “Нові пригоди Колобка”, ” Рятуємо чарівну квітку” – це неповний перелік цікавих занять, на яких діти із завзяттям виконують завдання, квести, співчувають героям, рятують світ.
Для педагогогів – це можливість визначити рівні компетентностей дітей з розділів програми “Українське дошкілля”, “Впевнений старт” та відповідно до результатів спланувати освітню діяльність в майбутньому. Адміністрація має змогу оцінити стан внутрішньої системи забезпечення якості освіти та окреслити завдання по її вдосконаленню.

