Звернення громадян

 

Робота із зверненнями громадян  закладу дошкільної освіти №36 загального розвитку

Ужгородської міської ради Закарпатської області

88000, м. Ужгород, вул. Андрія Бачинського, 27

телефон: +380 50 527 35 66

E-mail: dnz36stan@gmail.com

Шановні громадяни!

     Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 із змінами Ви можете звернутись до нашого закладу в письмовій або усній формі із пропозиціями (зауваженнями), заявами або скаргами.

     Слід пам’ятати, що письмові звернення громадян, які не містять зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, з яких неможливо встановити авторство, визнаються анонімними і розгляду не підлягають.

Зразок заяви

                                        Директору ЗДО № 36

                    Стан В.В.

  Прізвище, ім’я, по батькові (заявника)

                                               домашня адреса, телефон

                                                            статус ( пенсіонер, інвалід війни,

                                                          УБД, ВПО, багатодітна родина)

     Заява (скарга, пропозиція – вказати один із видів звернення)

     Чітко викласти зміст порушеного питання. Викласти своє прохання , вимогу та рекомендацію.

     У разі звернення у зв’язку з порушенням Ваших прав – обов’язково зазначається яким працівником (ПІП, посада) ЗДО № 36 було вчинено правопорушення.

     Для повного та об’єктивного вирішення питання рекомендується додати до звернення копії відповідних документів, у разі їх наявності.

     Додатки:

  1. Вказати перелік долучених документів на 1 аркуші, в 1 примірнику.

Дата                                                                                                   Підпс

Години  прийому громадян в ЗДО № 36:                                                                                              Директор                     

Стан Віра Василівна

   вівторок     08.00 – 11.00

   четвер       15.00 –  17.00

Час роботи відповідальної особи за ведення діловодства по зверненням громадян

Педай-Заковряшина Ганна Володимирівна,  діловод

Понеділок- п’ятниця  8.30-12.00

Час прийому сестри медичної старшої

Куничак Людмила Олександрівна

Понеділок –  п’ятниця      09.00 –  10.00

        В нашому ЗДО  № 36 працює Консультативний пункт для батьків або осіб, які їх замінюють і дітей, які виховуються в умовах сім’ї. Спеціалісти Консультативного пункту можуть надати Вам  педагогічну  та психологічну допомогу  в вихованні та навчанні дітей.

Консультації для батьків вихователя – методиста

Вертипорох Сюзанни Теодорівни

понеділок 13.00 – 15.00

п’ятниця 08.00 – 09.00

Консультації для батьків практичного психолога 

Шевчук Валентини Валентинівни

середа    08.00 – 09.00 

п’ятниця  08.00 – 09.00

ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН

        Стаття 22. Особистий прийом громадян
        Керівники та інші посадові особи органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об’єднань громадян зобов’язані проводити особистий прийом громадян.
        Прийом проводиться регулярно у встановлені дні та години. Графіки прийому доводяться до відома громадян.
        Порядок прийому громадян в органах державної влади, місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, об’єднаннях громадян визначається їх керівниками.
        Усі звернення громадян на особистому прийомі реєструються. Якщо вирішити порушені в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, воно розглядається у тому ж порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянину повідомляється письмово або усно, за бажанням громадянина.

ПОРЯДОК ПОДАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ЗВЕРНЕННЯ

     Надіслати звернення із використанням мережі Інтернет також можна за електронною адресою: dnz36stan@gmail.com

     Вимоги до електронного звернення згідно ст. 5 Закону України «Про звернення громадян»:

     У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати. В електронному також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями.

ЗВЕРНЕННЯ, ЯКІ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ РОЗГЛЯДУ ТА ВИРІШЕННЮ

        Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором, а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено статтею 17 цього Закону, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними. Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає керівник органу, про що повідомляється особі, яка подала звернення. (стаття № 8)

ТЕРМІН РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН

    Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян.                                                                      Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.

        Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’ятиднів.
        На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.
        Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

Орієнтовний перелік питань, що можуть порушувати у своїх зверненнях громадяни до освітнього закладу

Сфера діяльності Зміст питання
Освітньо-виховна, організація життєдіяльності Правила зарахування, відрахуваня  дітей, наявність вільних місць, терміни набору нових груп удосконалення освітньо-виховного процесу оптимізація режиму роботи закладу організація варіативної складової освітнього процесу (гуртків )за напрямами інтересів організація інклюзивного навчання
Матеріально-технічна ремонт приміщень, майданчиків, покращення матеріально-технічної бази закладу, опалення оновлення тверрдого та мякого інвентарю, 
Охорони здоров’я якість харчування оплата за  харчування, надання пільг діяльність медичного кабінету, щеплення дотримання санітарно-гігієнічних вимог руховий режим
Трудова оплата праці працівників закладу робота профспілкового органу відпустки працівників працевлаштування випускників ВНЗ, вакансії
Соціальна надання соціальної та матеріальної допомоги працівникам робота з дітьми із соціально незахищених сімей пільги на оплату  за харчування дітей
Правова порушення прав і свобод вихованців, працівників закладу дискримінація за гендерними, релігійними, расовими чи іншими ознаками надання роз’яснень щодо чинних нормативно-правових актів в освітній сфері
Фінансова   оплата діяльності гуртків,   розмір оплати за харчування